در چه صورتی میتوان طبق شرایط و قوانین تعویض و برگشت کالا اقدام به ارجاع کالا نمود؟

  • در هنگام حمل و نقل، کالای خریداری شده دچار آسیب شود.
  •  کالای تحویل گرفته شده با مشخصات داده شده در سایت مغایرت داشته باشد.
  • وجود نواقص فنی در محصولات خریداری شده.

شرایط و قوانین تعویض و بازگشت کالا

  • چنانچه کالای تحویل گرفته شده با کالای خریداری شده از فروشگاه مغایرت داشته باشد.
  •  زمانی که کالاهای خریداری شده شما از لحاظ مشخصات فنی، جنس، سایز، رنگ و دیگر اطلاعات ثبت شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی مطابقت نداشته باشند، شما می‌توانید حداکثر تا ۷ الی ۱۰ روز کاری با واحد پشتیبانی مشتریان سایت تماس گرفته و آنها را مطلع کنید و در نهایت اقدام به ارجاع کالای خریداری شده کنید.
  • چنانچه  ویژگی کالای خریداری شده بدون استفاده و باز نمودن بسته بندی، قابل مشاهده باشد. مانند: سایز، مشخصات درج شده بر روی کارتن و یا رنگ باید کالا را به همان صورت که به مشتری تحویل داده شده است به شرکت ارجاع دهید و در طی این زمان از آن استفاده نکنید.
  •  کالا ها را بر طبق فیلم و عکس‌های مندرج در وب سایت و یا شبکه‌های اجتماعی دیگر که مربوط به سایت ما نباشد نمی‌توان اظهار به مغایرت نمود.
  •  شما می‌توانید در صورتی اقدام به تعویض و ارجاع کالای خود کنید که کالا در کارتن بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت برگردانده شود.
  • چنانچه کالای خریداری شده دارای پک محافظ بسته بندی، مانند: پوشش حبابی، قوطی تیوب، شیشه و یا کارتن اصلی باشد از دور ریختن آنها تا ۷ روز جلوگیری کنید. کالا باید توسط مشتری مجدداً بسته‌بندی شده و به همان صورتی که از شرکت تحویل گرفته شده به شرکت ارجاع داده شود.
  • مشتریان می‌توانند از پشت برگه رسید کالا برای درج علت تعویض و یا ثبت درخواست خود استفاده نمایند.

توجه:

  • دقت داشته باشید که طبق  شرایط و قوانین تعویض و بازگشت کالا چنانچه آسیب به کالا و یا کارتن بسته بندی شده وارد شود و یا بر روی کالا و کارتن آن نام و نشانی و یا مشکلات نقص فنی درج شود، ضمانت کالا از بین رفته و شرکت در این صورت مسئولیتی را قبول نخواهد کرد. 
  • زمانی که شما محصولی از فروشگاه خریداری می‌کنید، هنگام تحویل گرفتن کالا باید بسته خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر کالای خریداری شده در هنگام تحویل دچار آسیب و شکستگی شود، بدون استفاده و باز کردن بسته بندی آن از تحویل گرفتن بسته خودداری کنید.

زمانی که شما فرم تحویل بسته را امضا می‌کنید؛ بدان معنا است که که شما پس از بررسی و تأیید نهایی، اقدام به دریافت کالا کرده‌اید و بعد از آن شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در این زمینه پذیرا نخواهد بود. دقت داشته باشید که فرد تحویل دهنده کالا نماینده شرکت فروشگاه بوده و در صورتی که شکستگی در این کالا وجود داشته باشد، باید آن را به اطلاع مامور و یا فرد تحویل دهنده کالا برسانید و او را از این موارد آگاه کنید.

 نکاتی که در هنگام تعویض و یا ارجاع کالا باید به آن دقت داشته باشید

  • شما در صورتی می‌توانید اقدام به ارجاع کالا کنید که محصول خریداری شده را در همان پک بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت برگردانید.
  • چنانچه کالا دارای کارتن اصلی مانند: پوشش حبابی، یونولیت، شیشه و غیره باشد، برای ارجاع کالا تا ۷ روز کاری از دور انداختن آن‌ها پرهیز کنید.
  •  کالای معیوب  باید به همان شکل اولیه باشد و شخص تحویل گیرنده استفاده­ای از آن نکرده باشد.
  •  مشتریان دقت داشته باشند که در هنگام تحویل کالا به شرکت، برگه رسید خرید که شامل اطلاعاتی نظیر: شماره تماس خریدار، نام خریدار و اقلام خرید است را به کالا ضمیمه کنند.
  • اگر قصد ارجاع و یا تعویض کالا را دارید،  می­توانید برای درج علت و درخواست خود از پشت برگ رسید کالا استفاده کنید.
  •  مشتریان عزیز توجه داشته باشید که ملاک ارجاع کالا و یا عدم ارجاع محصول مورد نظر، نظر کارشناس پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت می‌باشد؛ بنابراین از مشتریان عزیز انتظار می‌رود که حداکثر همکاری را با این واحد داشته باشند.
  •  در صورت تأیید نشدن ایراد و یا مغایرت اعلام شده توسط کارشناسان پس از فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری می‌باشد.